سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فیلم های سال (تاکنون)

با وجود شرایط همه گیر امسال همچنان (هنوز!) زندگی را همانطور وارونه ، ادامه می دهیم. خوب ، بعضی از آنها ممکن است سالن های نمایش در برخی از ایالت ها تعطیل باشد ، اما تعداد کمی از فیلم هایی که مستقیماً به سمت انتشار دیجیتال یا پخش جریانی مستقیم (گاهی زودتر از موعد پیش بینی شده) در ماههای گذشته به قرنطینه ما راه یافته اند. به گفته منتقدان آنجلیکا جید باستین ، بیلژ ابیری ، دیوید ادلشتین و آلیسون ویلمور. برای تماشای این فیلم ها به نماوا و فیلیمو مراجعه نمایید. ما بن تخفیف فیلیمو و همینطور کوپن تخفیف نماوا را هم در اینجا گذاشته ایم.

   (یک یادآوری درباره روش شناسی: این لیست فقط به فیلم هایی محدود می شود که اولین اکران رسمی خود را در سال 2020 انجام داده اند - بنابراین هیچ پرتره ای از بانویی در آتش ، که در سال 2019 اجرا شد) - و ما به روز رسانی آن را در طول سال ادامه خواهیم داد. )

فیلم 2020

هواشناسی با تو - Weathering With You

پادشاه احساسات Anime’s Makoto Shinkai در سال 2016 با عاشقانه تغییر نام بدن خود ، نام شما ، جهان را فتح کرد ، یک موفقیت جهانی عظیم که (البته) برای بازسازی آمریکایی تنظیم شده است. بنابراین تعجبی ندارد که او برای پیگیری خود در قلمرو عاشقانه و فانتزی نوجوانان مشابهی بماند ، در مورد یک جوان فراری به توکیو و دختر یتیمی که عاشق او می شود - دختری با قدرت بیرون آوردن خورشید ، اما به طور خلاصه. آنچه تعجب آور است حال و هوای Weathering With You است ، داستانی عاشقانه برای دوره ای از تغییرات آب و هوایی که قاطعانه این ایده را که جوانان باید خود را در محراب تصمیمات نسل های قبلی فدا کنند ، رد می کند. نسبت به نام شما تیره تر و کمتر هذیان آمیز است ، اما احساسات آن به همان اندازه بزرگ هستند - به اندازه کافی بزرگ هستند که می توانند مسیر آینده را تغییر دهند.

 

رنگ خارج از فضا - Color Out of Space

نگاه کنید ، همه آنچه شما واقعاً باید در مورد این HP trippy بدانید. به روزرسانی لاوکرفت این است که نیکولاس کیج به عنوان یک شوهر ، پدر و کشاورز احتمالی ایفای نقش می کند که دارای مالکیت زیادی است و در مورد آلپاکاها فریاد می کشد. یا شاید مهمترین چیز این است که این فاجعه وحشتناک بازگشت ، کار فیلمساز ریچارد استنلی است ، و بیش از دو دهه پس از اخراج معروف وی از فاجعه ای که در جزیره دکتر مورو بود ، یک بازگشت طولانی مدت داشت. . در هر صورت ، مطمئن باشید که وقتی یک شهاب سنگ بر روی املاک روستایی آنها سقوط می کند و شروع به پیچ خوردن واقعیت در اطراف می کند ، اوضاع برای خانواده بدبخت در مرکز آن بسیار بد پیش می رود ، و نه حیوانات آنها.

 

دستیار - The Assistant

اولین فیلمنامه کارگردانی کیتی گرین یک روز طولانی از زندگی یک هواپیمای بدون سرنشین سطح پایین را در یک استودیوی فیلم سازی نیویورک بدون نام به تصویر می کشد ، بی شباهت به شرکت وینستین. جین (جولیا گارنر) تماس می گیرد و کپی می کند و مایعات بدن را از دفتر کار در کاناپه بیرون می کشد ، همه با همان نگاه تلخ درک می کنند که این چیزی است که باید تحمل کند تا در صنعت رویاهای خود جلو بیفتد. دستیار و ویرانگر ، دستیار پرتره ای از یک محل کار سو استفاده کننده ارائه می دهد که در آن رفتار مرد غیب در سر آن خراب می شود تا پویایی قدرت و رفتار بقیه شرکت را آگاه کند. این شامل منابع انسانی است که جین در یک صحنه مرکزی وحشیانه به بازدید از آن می پردازد و تأکید می کند که وقتی تنها گزینه های باز به نظر می رسد همدست شدن یا رها کردن است ، به چه شکلی است.

سوت زن ها - The Whistlers

کارنومیو پورومبویو کارگردان رومانیایی عاشق بازی با رویه و فرم است. او یک کارگردان ایده آل برای قصه های بازیگوش در مورد دیوان سالار ، پلیس و دیگر مقامات در کشوری است که هنوز با دهه ها به دنبال یک دیکتاتوری کمونیستی دست و پنجه نرم می کنند. فیلم های او کمدی های کیهانی هستند که با لحظاتی از تراژدی کنایه آمیز شکار شده اند و این درام کمدی جنایی ممکن است عجیب ترین نمایشنامه او تاکنون باشد. این داستان به عنوان یک داستان عجیب در مورد پلیسی شروع می شود که مجبور است زبان "سوت کشیدن" را که ساکنان یکی از جزایر قناری استفاده می کنند یاد بگیرند تا بتوانند یک گانگستر را از زندان آزاد کنند ، سپس به یک مراقبه متحرک در مورد عشق ، وفاداری ، و خودسازی. بهترین تجربه بدون دانستن چیزی از قبل من قبلاً خیلی زیاد گفته ام!

 

قطب لوبیا - Beanpole

درام تاریخی قدرتمند و کاملاً نصب شده کارگردان روسی که واقعاً شایسته حداقل نامزدی اسکار امسال بود ؛ در فهرست کوتاه قرار گرفت اما در پنج نفر نهایی قرار نگرفتپ دو زن پیشکسوت را دنبال می کند که می خواهند دوباره با زندگی پس از جنگ ارتباط برقرار کنند سنت پترزبورگ. این اتفاق در یک تراژدی ناگفتنی آغاز می شود - این کارگردان جوان به خاطر به دام انداختن فیلم هایش با تصویر مخرب گاه به گاه یا توسعه طرح معروف است - که یک دامنه چشمگیر احساسی و ساختاری را ایجاد می کند. همانطور که شخصیت ها با آسیب های خاص خود مبارزه می کنند ، ما نیز با عواقب آنچه دیده ایم دست و پنجه نرم می کنیم. آنچه همه را به کار می اندازد - و بسیار زیبا کار می کند - فرماندهی تقریباً خارق العاده بالگو در زبان فیلم است: ظرافت داستان سرایی او ، استفاده زنده و نمادین از رنگ ، انسان گرایی اجراها. در حالی که قلب خود را خرد می کنید ، می توانید از لذت های سینمایی Beanpole لذت ببرید.